Introductie Display Advertising & RTB

 

 

Datum & locatie
Vrijdag 20 januari 2017, 9.30 - 12.30 uur

 

 

Maxlead Academy, Oegstgeest


Niveau training
Intermediate (ervaren SEA specialist, online marketeer)


Docent
Arjan ter Huurne

Omschrijving training

In deze training zullen we ons richten op de diverse keuzes bij het inplannen van Display campagnes. Display advertising is een complexe wereld die we in deze drie uur durende training een stuk transparanter proberen te maken.
 

Wat kun je aan het einde van de sessie?

Aan het einde van de sessie weet je meer over Display Advertising en welke keuzes je kunt maken binnen Display Advertising.
 

Voor wie is de sessie bedoeld?

  • online marketeers
  • ervaren SEA specialisten 
     

Programma 

  • Wat voor keuzes kunnen we maken omtrent de Creatives? Wanneer zet ik rich media advertenties in en wanneer product banners?
  • Hoe kunnen we verschillende Doelgroepen vinden met Display advertenties?
  • Wanneer kies je voor een Advertentie Netwerk (bijv. het Google Display Netwerk) en wanneer kies je voor RTB (Real-time Bidding) op een Ad Exchange?
  • Hoe matched dit doel met het moment in de Customer Journey?
  • Wat is het doel van de campagne?
Deel deze pagina:

 

Inschrijven? 

Wil je deelnemen aan deze Maxlead Academy training? Stuur dan een mail met vermelding van de training, je naam en bedrijf. Je ontvangt z.s.m. een bevestiging van inschrijving.

Email

Voor- en Achternaam

E-mail

Telefoonnummer (optioneel)

Uw bericht