Introductie Feed-based Advertising

 

 

Datum & locatie
Donderdag 8 december, 13.00 - 16.00 uur

Maxlead Academy, Oegstgeest


Niveau training
Beginnend/intermediate Online Marketeers, SEA marketeers


Docent
Maarten Sommeijer

Omschrijving training

Heb je een webshop met veel producten waarvan de voorraad en prijs dagelijks wisselt? Dan is Feed-based advertising een must om je kanalen zoals SEA, Affiliate en Vergelijkers goed te kunnen aansturen. In de training zullen we je allereerst een idee geven van de omvang en groei van deze markt en welke spelers er momenteel actief zijn. Vervolgens zullen we de basics behandelen om zelfstandig aan feed-based advertising te kunnen doen. Hierbij zullen we de verschillende tools en manieren bespreken om te optimaliseren. De focus zal met name liggen op Google Shopping waarbij we succesvolle cases van onze klanten behandelen.|
 

Wat kun je aan het einde van de sessie?

Aan het einde van de sessie heb je een goed beeld van deze relatief nieuwe markt en kun je inschatten of er momenteel genoeg aandacht naar uitgaat, wat de kansen zijn en op welke manieren je hierop kunt inspelen. Daarnaast beheers je de basics om zelfstandig aan de slag te gaan.
 

Voor wie is de sessie bedoeld?

  • Beginnend/intermediate Online Marketeers
  • SEA marketeers
     

Programma

  • Wat is Feed-based Advertising?
  • Hoe ziet het speelveld eruit?
  • De product feed als basis
  • Optimalisatie van campagnes
  • Tools voor meer inzicht
  • Cases: Praktijkvoorbeelden van klanten
Deel deze pagina:

 

Inschrijven? 

Wil je deelnemen aan deze Maxlead Academy training? Stuur dan een mail met vermelding van de training, je naam en bedrijf. Je ontvangt z.s.m. een bevestiging van inschrijving.

Email

Voor- en Achternaam

E-mail

Telefoonnummer (optioneel)

Uw bericht