Conversion Rate Optimalisatie (CRO) training

 

 

Datum & locatie
Donderdag 2 februari 2017, 9.30 - 12.30 uur

Maxlead Academy, Oegstgeest


Niveau training
Intermediate (ervaren SEA specialist, online marketeer)


Docent
Peter van Marwijk

Omschrijving training

Een goede hypothese is de basis van een goede conversion ratio optimalisatie roadmap. Maar hoe kom je aan een goede hypothese en waar moet je op letten als de roadmap is opgesteld? In deze training leggen wij de meest belangrijke stappen uit om de website conversie te verbeteren. De focus ligt vooral op het maken van een CRO roadmap en de meest betrouwbare technieken in de testing fase. Uiteraard wordt ook gekeken naar eerdere stappen zoals data analyse en data verrijking door middel van bv. heatmaps en surveys voor kwalitatieve input. 
 

Wat kun je aan het einde van de sessie?

Met de kennis uit deze sessie kun je makkelijker knelpunten herkennen en prioriteiten zetten om efficiënt in actie te komen voor betere resultaten van marketing activiteiten en meer.  
 

Voor wie is de sessie bedoeld?

  • Geavanceerde online marketeers
  • E-Commerce managers
  • Webanalysts
  • Online projectmanagers
     

Programma 

  • CRO roadmap
  • Effort - Gain matrix
  • Tooling
  • Brainstorm voor stappenplan
  • Hypotheses opstellen
  • Introduction Round
Deel deze pagina:

 

Inschrijven? 

Wil je deelnemen aan deze Maxlead Academy training? Stuur dan een mail met vermelding van de training, je naam en bedrijf. Je ontvangt z.s.m. een bevestiging van inschrijving.

Email

Voor- en Achternaam

E-mail

Telefoonnummer (optioneel)

Uw bericht