Wat heb je meegenomen en waarom?
Een boekje met 1001 foto's van de zee. De zee inpireert mij, omdat het er vanuit elk standpunt anders uitziet. Wanneer je ook op het strand bent, waar je ook ter wereld naar de zee kijkt. Het is vertrouwd, maar nooit hetzelfde. Ook biedt de zee een geweldige onderwater natuur en geeft de zee mij rust waar ik enorm van geniet.

Omschrijf jezelf in 3 woorden
Leergierig, competitief en veerkrachtig.     

Wat houdt je werk in?
Bij Maxlead werk ik als Search Advertising Consultant. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het Paid Search kanaal van diverse klanten. Daarnaast helpen we onze klanten een online marketing strategie te formuleren en deze stap voor stap uit te voeren. 

Waarom heb je voor Maxlead gekozen en wanneer ben je begonnen bij Maxlead?
In de zomer van 2013 solliciteerde ik bij Maxlead, nadat ik 1,5 jaar de online marketing afdeling van TicketVeiling.nl had ondersteund. Vanuit die functie kwam ik met Maxlead in contact. Maxlead is een geweldig bedrijf met veel online experts. Elke dag word je weer uitgedaagd om het onderste uit de kan te halen en jezelf te ontwikkelen.  Onderdeel van mijn inwerkprogramma is de Maxlead Academy geweest. Een geweldig opleidingsinstituut waar je direct door professionals wordt klaargestoomd voor het grote werk. Kortom de keuze voor Maxlead was duidelijk. Ik koos voor persoonlijke ontwikkeling in een geweldige bedrijfscultuur.

Koffie of thee? Koekje erbij?
Koffie, zwart, koekje kan geen kwaad.

Wat maakt je werk leuk?
Bij Maxlead werk je aan de doelen van je klanten en aan die van jezelf. Er wordt geinvesteerd in mijn persoonlijke ontwikkeling én dat voelt geweldig. Daarnaast geven het werk, mijn collega’s en mijn klanten mij een ontzettend positief gevoel. Elke dag iets leren en je specialiseren in iets wat je leuk vindt, dat wil toch iedereen?

Wat doe je het liefst als je thuis bent en niet werkt
Heerlijk genieten van de rust en het weer. Daarnaast speel ik in de selectie van voetbalvereniging Oegstgeest. Daar haal ik zowel sportief als sociaal veel voldoening uit. 

Naar de bios of Netflix? 
Eerlijk gezegd ben ik niet echt een film- , serie- en tv kijker en heb dus ook geen Netflix. 

Huisdieren of kinderen?
Geen van beiden.

Hoe zie je de toekomst van online marketing?
In de toekomst zal online marketing verrijkt worden met meer ‘traditionele’ marketing kanalen. Denk bijvoorbeeld aan het inkopen van reclameblokken op tv en radio en het inzetten van digitale out of home panelen. De nieuwe marketeer managet deze kanalen allemaal in één online platform. Het meten van de performance zal centraal staan. Marketeers worden dus analisten, om performance based beslissingen te kunnen nemen. Daarnaast zal de marketeer van de toekomst ook de business goed moeten begrijpen om elk kanaal voor een ander touchpoint in de klantreis van de doelgroep in te zetten.