Google heeft de afgelopen jaren een nieuwe versie van Analytics geintroduceerd: Universal Analytics.
Op termijn zal elke bestaande website over moeten naar Universal Analytics omdat Google de classic variant gaat uitfaseren.
Wat is Universal Analytics, wat heb je eraan en hoe zorg je ervoor dat de website migratie bij jouw bedrijf vloeiend verloopt? Dit zijn de vragen die onder andere beantwoord zullen worden tijdens de tweede Maxlead Monday.

Voor wie is deze sessie bedoeld?

Deze Maxlead Monday is met name bedoeld voor online marketing managers, ondernemers, marketeers en webanalisten die meer willen weten van Universal Analytics en hoe de migratie eruit zal zien.

Programma

12.00 uur Ontvangst met lunch

12.30 uur Start sessie

  • Het hoe en waarom van Google Universal Analytics

  • De voordelen van Universal Analytics, zo komen er nieuwe functies en rapportagemogelijkheden beschikbaar

  • Hoe de migratie naar de nieuwe versie de praktijk zal gaan

  • Wat onze best practices tot nu toe zijn

 14.00 uur Afsluiting

Adres

De Maxlead Monday vindt plaats in ons eigen pand in Oegstgeest. In de omgeving kun je gratis parkeren.

Adres:
Maxlead
Wilhelminapark 17

2342 AD Oegstgeest 

Kosten

De sessie is na aanmelding gratis toegankelijk. Wel zijn er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Helaas geldt dan ook vol=vol.

Aanmelden

Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar yvonne@maxlead.com met als onderwerp Analytics Sessie 18 mei 2015. Vermeld in de mail alstublieft uw naam en bedrijfsnaam. U ontvangt een bevestiging van uw inschrijving!